مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-15حوادث

کشف چهار محموله کالای قاچاق در الیگودرز


سرهنگ عباس محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکدستگاه اتوبوس مسافربری حامل 200 قوطی نیم لیتری سم گیاهی از اصفهان به سمت دورود در حرکت بود شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: همچنین کامیون بنز حامل 15 تن خوراک ماهی از مبدا اصفهان به سمت بروجرد و یک دستگاه کامیون بنز که از کرمانشاه بیش از 11 تن کودشیمایی اوره قاچاق به مقصد بویین میاندشت بارگیری کرده بود، در ایست بازرسی الیگودرز توقیف شدند.

وی با اشاره به شناسایی کامیون حامل 15 تن کود مرغی از اصفهان به مقصد الیگودرز نیز افزود: در رابطه با کشف محموله های مذکور 4 نفر دستگیر و 4 دستگاه خودرو توقیف شد .

وی همچنین از کشف 130 راس احشام قاچاق که از شهرهای همجوار به سمت استان های مرزی بارگیری شده بود خبر داد و گفت: ارزش این محموله 3 میلیارد و 400 میلیون ریال است و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند .

وی اظهار داشت: با توجه به این که بسیاری از بیماری های خطرناک مشترک بین دام و انسان است و جابجایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز بهداشتی می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف چهار محموله کالای قاچاق در الیگودرز

کشف چهار محموله کالای قاچاق در الیگودرز