مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:462020-04-15سياسي

فراخوان تولیدات رسانه ای در بهار همدلی


مشهد_ مرکز تولید و نشر دیجیتال و سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی در رابطه با تولیدات رسانه ای در چهار بخش مختلف اعلام فراخوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در بهار همدلی، مرکز تولید و نشر دیجیتال و سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی در رابطه با تولیدات رسانه ای در زمینه طراحی پوستر، موشن گرافی، انیمیشن و بازی های اندروید فراخوانی را اعلام کرد.

این تولیدات رسانه ای شامل ️موضوعات کمک مومنانه و رزمایش همدلی، خدمات مدافعان سلامت، قرنطینه و فعالیت های مبتکرانه مردمی برای مقابله با کرونا و خدمات جهادگران سلامت (کادر درمانی، نیروهای جهادی) در زمینه ضدعفونی معابر و… می شود.

بر اساس این گزارش، موارد ارسالی در بخش طراحی پوستر، باید با ابعاد A4 با رزولوشن 300pix با فرمت Jpg طراحی و ارسال شود، رعایت حداقل 30 ثانیه و حداکثر دو دقیقه در بخش موشن گرافی، انیمیشن و بخش بازی اندروید، خروجی باید APK ارسال شود.

همچنین هر فرد یا مجموعه اجازه ارسال حداکثر پنج اثر را خواهد داشت.

آخرین مهلت آثار پنج اردیبهشت ماه لازم به ذکر است، آخرین مهلت ارسال آثار پنج اردیبهشت خواهد بود و شرکت کنندگان باید تولیدات خود را به همراه مشخصات فردی و حداکثر 50 کلمه توضیح در مورد اثر تولیدی به شناسه کاربری baharehamdeli@ در تلگرام ارسال نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تولیدات رسانه ای در بهار همدلی

فراخوان تولیدات رسانه ای در بهار همدلی