مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-15سياسي

ناجا خط مقدم مقابله با حوادث اجتماعی و امنیتی است


نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش های ناجا، این نیرو را خط مقدم و پیشتاز مقابله با حوادث امنیتی و اجتماعی جامعه بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار مسئولان انتظامی مازندران با تقدیر از تلاش های ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی در مقابله با بسیاری از حوادث امنیتی و اجتماعی در خط مقدم بوده و با حداقل امکانات با روحیه مسئولیت پذیری بالا، وظایف خود را به درستی انجام می دهند.

وی تصریح کرد: در جهت افزایش تجهیزات و امکانات و حقوق و مزایای پرسنل نیروی انتظامی در مازندران باید اقدامات تازه ای صورت بگیرد، تا به تعادل برسیم و باید خود مجموعه هم در حفظ شأن و منزلتشان تلاش کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران ضمن تشکر از حجت الاسلام غلامی رییس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران یادآور شد: نیروی انتظامی مظلوم است زیرا بسیاری از خدماتی که در داخل این مجموعه صورت می گیرد بازگو نمی شود و باید شخصیت اجتماعی این قشر در بین مردم مشخص واقتدار این نیروها حفظ شود تا افراد ترد شده جرأت تعرض نداشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه ما زیر یک پرچم هستیم و باید با دشمنی مشترک بجنگیم و به ملت خدمت خالصانه کنیم تا به آرمان اصلی انقلاب که همان آمادگی برای ظهور حضرت حج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا خط مقدم مقابله با حوادث اجتماعی و امنیتی است

ناجا خط مقدم مقابله با حوادث اجتماعی و امنیتی است