مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-15اجتماعي

آماده باش مدیران استان کرمان برای مقابله با سیل احتمالی


محمدجواد فدایی عصر امروز چهارشنبه در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اعلام این مطلب اظهار داشت : پیش بینی شده بارندگی طی 48ساعت آینده از میزان بارندگی های هفته اول فروردین که موجب وقوع سیل در زهکلوت و رودبار شد شدیدتر باشد.

وی با اشاره به اینکهاز ابندای ماه جاری ظرف 10 ساعت 144 میلیمتر بارندگی در کهنوج داشتیم و گرفتاری های را برای مردم به دنبال داشت افزود: بنا به اعلام هواشناسی، در سطح استان و به ویژه جنوب کرمان بارندگی هایی زیادی داریم که ممکن است دوباره مشکلاتی را به وجود آورد، لذا اقاداماتی که لازم است، باید سریعا انجام شده و مسیل ها و مسیر رودخانه ها بررسی و تخلیه شود.

فدایی همچنین گفت :ساکنان بخش ها و روستاهایی که احتمالا دچار آسیب می شود، باید در این دو روزه تخلیه و در جای امن مستقر شوند .

استاندار کرمان با بیان اینکه حفظ جان افراد در معرض خطر باید در اولویت کاری سازمان های امدادی قرار گیرد است و ساکنان در معرض سیل احتمالی به جای امن منتقل شوند اظهار داشت : باید ماشین آلات نیز در دسترس باشد تا در صورت نیاز سریعا وارد عمل شده و مورد استفاده قرار گیرند.

سیل هفته اول فرودین ماه امسال موجب خسارت هنگفت مالی به ابنیه کشاورزی ، زیرساختها و بخصوص دامداران مناطق جنوب استان کرمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مدیران استان کرمان برای مقابله با سیل احتمالی

آماده باش مدیران استان کرمان برای مقابله با سیل احتمالی