مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 12:002020-04-15اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت بند خاکی «ده بالا» از زبان معاون شهردار کرمان


معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: حدود 150 هزار مترمکعب آب به صورت کنترل شده از بند خاکی «ده بالا» تخلیه شد.

- ایسنا/کرمان معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: حدود 150 هزار مترمکعب آب به صورت کنترل شده از بند خاکی ده بالا تخلیه شد.

محمدعلی قنبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری کرمان تا پایان بارندگی های پنج شنبه هفته جاری، سیلاب های احتمالی این رودخانه را کنترل خواهد کرد، گفت: پس از بارندگی ها، این بند خاکی جهت ساخت سرریز، تحویل دستگاه های متولی خواهد شد.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان در تشریح وضعیت بند خاکی ده بالا با اشاره به اینکه آب های رودخانه منطقه ده بالا از سال های قبل در پایین دست این روستا، پشت یک خاک ریز با ارتفاع کم جمع می شد، گفت: با توجه به بارندگی های فروردین ماه سال گذشته و پیش بینی خاتمه خشکسالی ها، علی رغم اینکه این بند خاکی در حریم شهر کرمان نبود و شهرداری کرمان وظیفه ای در خصوص خارج از حریم شهر ندارد، اما برای جلوگیری از ورود سیلاب ها به شهر کرمان و وارد شدن خسارت های جانی و مالی به همشهریان، در آذرماه 98، با اجرای حدود 35 هزار مترمکعب خاک ریزی با تراکم در بالا دست این بند، نسبت به تقویت آن اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت بند خاکی «ده بالا» از زبان معاون شهردار کرمان

تشریح آخرین وضعیت بند خاکی «ده بالا» از زبان معاون شهردار کرمان