مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 12:452020-04-15سياسي

مردم قدردان پاسداران سلامت هستند/تقدیر از فداکاری کادر درمانی بیمارستان امام بناب


تخصص و تعهد کادر درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی باعث کاهش ویروس کرونا شده و مردم قدردان زحمات همه پاسداران سلامت و مدافعان بهداشت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای پیشرفته هنوز در کنترل کرونا عاجز هستند؛ اظهار داشت: ایران اسلامی به همت پزشکان متخصص و متعهد و کادر درمانی مجرب و همچنین همدلی و همراهی آحاد مردم در مبارزه با این بحران جدید خوش درخشیده است.

وی با اشاره به پشتیبانی مردم از کادر درمانی کشور تصریح کرد: مردم قدرشناس ما علاوه بر دعای خیر، برای ریشه کنی این ویروس همواره در کنار کادر درمانی قرار دارند و جوانان پرشور بسیجی و طلاب عزیز در کنار جامعه پزشکی، مساجد را پایگاهی برای فداکاری، ایثار و صمیمیت کرده اند و با تولید و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم پشتیبانی خود را از کادر درمانی به منصه ظهور رسانده اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بناب تأکید کرد: طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) نیز همگام با سایر گروه های جهادی در ضدعفونی کردن معابر، محلات و خیابان ها نقش آفرینی کردند و بیان رضایت ولی امر مسلمین جهان از این اقدامات طلاب آذربایجان شرقی نیز انگیزه مضاعف برای عمل به اوامر معظم له پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قدردان پاسداران سلامت هستند/تقدیر از فداکاری کادر درمانی بیمارستان امام بناب

مردم قدردان پاسداران سلامت هستند/تقدیر از فداکاری کادر درمانی بیمارستان امام بناب