مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-15سياسي

مراکز قرآنی بوشهر 41 کارگاه مشارکتی تولید ماسک راه اندازی کردند


ابراهیم مرادی روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: مراکز قرآنی استان بوشهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا و همزمان با اقدام سازمان تبلیغات اسلامی در ایجاد پویش ملی به توان ما با پیوستن به این پویش در زمینه ایجاد کارگاه های تولید ماسک و دستکش به همکاری پرداختند.

وی بیان کرد: ضدعفونی کردن معابر، مساجد، مراکز و فضاهای آموزشی، مراکز قرآنی و محلات و برگزاری کارگاه آموزشی در فضای مجازی از دیگر اقدام های مهم مرکزهای برای مبارزه با ویروس کرونا است.

مرادی، پیگیری کمک به افراد بی بضاعت از طرف اتحادیه و با همکاری مراکز قرآنی و شناسایی فقرای محلات، برگزاری جشن های نیمه شعبان و آذین بندی موسسه های در جشن های شعبانیه و انعکاس برگزاری جشن های نیمه شعبان در فضای مجازی به صورت حسینیه مجازی را از دیگر اقدام های انجام شده برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قربانی کردن به مناسبت نیمه شعبان و کمک به فقرا و مستمندان، بازدید مستمر از کارگاه های تولید ماسک و حل مشکلات کارگاه ها و برگزاری 280 ختم قرآن کریم به نیت شفای مریضان و فرج آقا امام زمان عج در نیمه شعبان در سراسر استان از اقدام های دیگری است که در این ایام انجام شد.

وی آموزش های قرآنی از طریق فضای مجازی توسط مراکز به قرآن آموزان، پخش زنده قرآن و اذان از طریق اینستاگرام و برگزاری نشست با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز قرآنی بوشهر 41 کارگاه مشارکتی تولید ماسک راه اندازی کردند

مراکز قرآنی بوشهر 41 کارگاه مشارکتی تولید ماسک راه اندازی کردند