مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 13:252020-04-15اجتماعي

تشکیل کمیته کاری تخصصی بررسی ابنیه تاریخی مشترک استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ظهر امروز نشست ویژه بررسی ابنیه مشترک بین میراث فرهنگی و اوقاف استان با حضور مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

احمد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در خصوص این نشست گفت: با توجه به گستردگی امور مشترک بین اداره کل میراث فرهنگی و اداره اوقاف استان، ظهر امروز نشستی مبنی بر تشکیل کمیته کاری تخصصی برای بررسی ابنیه تاریخی طی تفاهم نامه ای دو جانبه برگزار شد و در این جلسه معاونان و متخصصان این حوزه جهت برقراری فرآیندی مشترک بین ادارات کل، برنامه هایی را ارائه دادند.

او افزود: استان آذربایجان شرقی دارای مساجد و بقاع متبرکه تاریخی بسیاری است که در امور حفاظت، مرمت و تعریف کاربری اغلب آن ها با اوقاف استان همکاری دارد، لذا در راستای تسهیل این روند و اجرای امور تخصصی ویژه میراث فرهنگی، با تشکیل این کمیته در صورت تصمیم در خصوص هر یک از ابنیه های تاریخی، طرح مورد نظر ابتداً در این کارگروه مورد بررسی و سپس اجرایی خواهد شد.

حمزه زاده در خاتمه، خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که این همکاری امور مربوط به حفاظت و صیانت از اماکن تاریخی تسهیل کرده و موجب اجرای آنها به طور تخصصی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته کاری تخصصی بررسی ابنیه تاریخی مشترک استان

تشکیل کمیته کاری تخصصی بررسی ابنیه تاریخی مشترک استان