مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 14:152020-04-15اقتصادي

تولید نفت شیل آمریکا این ماه به شدت سقوط می کند


طبق داده های جدید، اداره اطلاعات انرژی آمریکا انتظار دارد که در ماه آینده تولید نفت شیل آمریکا از 7 میدان اصلی نفت شیل این کشور به 8.

526 میلیون بشکه در روز افت کند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، طبق داده های جدید، اداره اطلاعات انرژی آمریکا انتظار دارد که در ماه آینده تولید نفت شیل آمریکا از 7 میدان اصلی نفت شیل این کشور به 8.

526 میلیون بشکه در روز افت کند.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد که تولید نفت آمریکا در ماه می 182673 بشکه در روز کاهش خواهد یافت که این دومین سقوط بزرگ در تولید نفت آمریکا از ابتدای ثبت داده های این اداره از 2007 تا کنون است.

بزرگترین سقوط در تاریخ تولید نفت آمریکا طبق داده های اداره اطلاعات انرژی آمریکا در ماه جاری رخ می دهد و 193625 بشکه از تولید نفت این کشور نسبت به ماه مارس کاشته می شود.

گزارش بهره وری حفاری نشان می دهد که 6 هفته سقوط قابل توجه در تولید نفت شیل آمریکا باعث شده است که از دسامبر 2019 تا کنون بیش از نیم میلیون بشکه در روز (546622 بشکه در روز) از حجم تولید کاسته شود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد تولید نفت حوزه پرمیان، که بیش از نیمی از تولید نفت شیل آمریکا را به عهده دارد، در ماه می 75700 بشکه در روز افت کرده و به 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نفت شیل آمریکا این ماه به شدت سقوط می کند

تولید نفت شیل آمریکا این ماه به شدت سقوط می کند