مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 14:452020-04-15اقتصادي

صادرات 415 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در مازندران


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات 415 هزار تن انواع محصولات کشاورزی سال قبل در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزاله شهیدی فر شامگاه چهارشنبه در شورای کشاورزی با اشاره به صادرات 415 هزارتنی محصولات کشاورزی مازندران در سال قبل، میزان ارزآوری آن را 290 میلیون دلار اعلام کرد و مازندران را از قطب های اصلی تولید محصولات استراتژیک، صادرات محور و اقتصادی دانست و افزود: 10 درصد ارزش اقتصادی محصولات کشاورزی کشور مربوط به مازندران است.

وی ادامه داد: برنج، مرکبات، گل و گیاه، کیوی و محصولات پاییزه جزو محصولات مهم و اثرگذار در مازندران است که رتبه های برتر را در کشور در اختیار دارد.

شهیدی فر با بیان اینکه سالانه 650 هزار تن شیر در مازندران تولید می شود، گفت: مازندران در صنعت طیور جایگاه خاصی دارد به طوری که 11 درصد گوشت مرغ، 30 درصد مرغ مادر و 40 درصد جوجه یک روزه در مازندران تولید می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: سال گذشته هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به بخش های مختلف تولیدی کشاورزی مازندران تزریق شد.

این مسؤول با بیان اینکه سال گذشته 415 هزار تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش 290 میلیون دلار از گمرکات مازندران و سایر گمرکات کشور صادر شد، گفت: 170 هزار تن به ارزش 135 میلیون دلار از گمرکات ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 415 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در مازندران

صادرات 415 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در مازندران