مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 14:502020-04-15پزشكي

حمل ونقل عمومی علت 30 درصد ابتلا به کرونا در کشور است


نائب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اشاره به بیشترین دلایل ابتلا به کرونا در کشور گفت: بر اساس آمار 40 الی 45 درصد شیوع کرونا از طریق مراجعات به مراکز درمانی و رعایت نکردن نکات بهداشتی و 30 درصد انتقال بیماری کووید 19 هم از طریق حمل ونقل .

- محمدحسین قربانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه قرنطینه در کشور به صورت گام به گام انجام شده است، اظهار کرد: فاصله گذاری اجتماعی و سپس فاصله گذاری هوشمند یکی از اقدامات مهم به مدیریت کرونا بوده است زیرا اولویت ایران در مدیریت و کنترل ویروس کووید (19) قرنطینه گام به گام بوده است.

وی با اشاره به بیشترین دلایل ابتلا به کرونا در کشور گفت: در روزهای اول شیر کرونا در استان گیلان و کشور مردم با مشاهده کوچک ترین علائمی به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه می کردند و این امر سبب شد تا 40 الی 45 درصد شیوع کرونا از طریق همین مراجعات و رعایت نکردن نکات بهداشتی و 30 درصد انتقال بیماری کووید 19 هم از طریق حمل ونقل عمومی مترو و اتوبوس صورت گیرد.

نائب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه کارکنان برای حضور در محل کار خود مجبور به استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی هستند، تصریح کرد: علیرغم اینکه دولت تدبیر لازم برای کاهش حضور کارکنان اندیشیده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل ونقل عمومی علت 30 درصد ابتلا به کرونا در کشور است

حمل ونقل عمومی علت 30 درصد ابتلا به کرونا در کشور است