مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 14:552020-04-15سياسي

به زودی صادرکننده کیت های تشخیص کرونا می شویم


مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: خوشبختانه اقتدار و دانش علمی و فناوری ایران باعث شده نه تنها نیاز کشور به کیت های تشخیص کرونا تأمین شود بلکه به زودی و بعد از رفع نیاز داخل به یکی از صادرکنندگان این حوزه تبدیل شویم.

- پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس مرکز ارتباطات واطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: خوشبختانه اقتدار و دانش علمی و فناوری ایران باعث شده نه تنها توان اینکه با گسترده کردن خطوط تولید و ظرفیت های موجود، نیاز کشور  تأمین شود بلکه به زودی و بعد از رفع نیاز داخل، به یکی از صادرکنندگان این حوزه تبدیل شویم.

مشروح این گفت وگو را در ادامه می خوانید: فارس: چند شرکت دانش بنیان در کشور کیت های تشخیص کرونا را تولید می کنند؟ کرمی: پس تشکیل کمیته مقابله با کرونا در معاونت علمی و اعلان فراخوان از بین شرکت های دانش بنیان داوطلب در زمینه ساخت کیت که سابقه و توانایی در این زمینه داشتند، شش شرکت دانش بنیان توانستند تأییدیه های لازم را دریافت کرده کیت های تشخیصی را تولید کنند، اما تنها یک شرکت دانش بنیان تاکنون توانسته خط تولید انبوه را راه اندازی کند که چند روز گذشته شاهد افتتاح این خط تولید توسط دکتر ستاری بودیم و سهم قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی صادرکننده کیت های تشخیص کرونا می شویم

به زودی صادرکننده کیت های تشخیص کرونا می شویم