مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-15اقتصادي

استان به سرمایه گذاری های جدید شرکت های معدنی نیاز دارد


استاندار کرمان با اشاره به جهش صادرات و فروش شرکت های معدنی گل گهر و مس در سال 98 خواستار سرمایه گذاری های جدید در استان کرمان توسط شرکت های بزرگ معدنی شد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به جهش صادرات و فروش شرکت های معدنی گل گهر و مس در سال 98 خواستار سرمایه گذاری های جدید در استان کرمان توسط شرکت های بزرگ معدنی شد.

دکتر محمد جواد فدایی شامگاه چهارشنبه 27 فروردین ماه در دیدار معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با اشاره به اثرات کرونا بر اقتصاد کشور افزود: فشارهای زیادی برای تعطیلی معادن و صنایع استان در ایام شیوع کرونا در استان و کشور داشتیم اما با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه ندادیم به تولید و اقتصاد استان خسارت زیادی وارد شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: برای تحقق این شعار نیازمند سرمایه گذاری و شروع پروژه های جدید در استان هستیم و امیدواریم با توجه به افزایش حجم تولید و فروش شرکت های مس و گل گهر در استان این مهم محقق شود.

استاندار کرمان با اشاره به لزوم صرف بخش هایی از درآمد معادن استان در بحث زیرساخت ها اظهار داشت: برای تابستان پیش رو بزرگترین دغدغه ما تأمین آب آشامیدنی مردم بویژه در شهر کرمان است و لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان به سرمایه گذاری های جدید شرکت های معدنی نیاز دارد

استان به سرمایه گذاری های جدید شرکت های معدنی نیاز دارد