مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 17:062020-04-15اقتصادي

تانکرهای آبرسانی عشایر شیروان فرسوده است


علی ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پراکندگی، صعب العبور بودن و خاکی بودن مناطق و راه های عشایری، تعمیر و نگهداری تانکرها بودجه زیادی را می طلبد با وجود این هر ساله تعمیرات اساسی این وسایل آبرسانی در فاصله کوچ این قشر از قشلاق به ییلاق انجام می شود.

وی گفت: در این زمینه بهسازی و مرمت چشمه ها در برنامه است که تعداد آبرسانی سیار با تانکر را کاهش می دهد و از سویی ایجاد آبشخور برای دام های عشایر موجب کاهش هدررفت آب می شود.

ابراهیمی افزود: در سال گذشته، یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل ارزش افزوده برای دو چشمه واقع در منطقه شاه جهان و قلعه بیگ این شهرستان هزینه شد.

رییس اداره امور عشایری شیروان با بیان اینکه یکی از اولویت های تامین اعتبارعشایری برای آب است گفت: در سال 97، 2 میلیارد ریال برای این امر اختصاص یافت که سه تانکر آبرسانی سیار این کار را انجام می دادند که در سال 98 با اختصاص، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال تعداد تانکرها به چهار عدد با ظرفیت هرکدام 10 هزار لیتری افزایش یافت.

ابراهیمی با بیان اینکه تاکنون آبرسانی در مناطق ییلاق و قشلاق عشایر این شهرستان با موفقیت بوده و کمبودی نداشته ایم افزود: آبرسانی سیار برای عشایر روزانه در میان بندها هر تانکر چهار یا ینج سرویس و اینک در قشلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانکرهای آبرسانی عشایر شیروان فرسوده است

تانکرهای آبرسانی عشایر شیروان فرسوده است