مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 18:152020-04-15فرهنگي

مشکلات فعالان حوزه فرهنگ و هنر احصا و اطلاع رسانی شده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به احصای مشکلات ناشی از شیوع کووید 19 برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر گفت: این مشکلات و ضرر و زیان ها برای وزاتخانه ارسال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فاطمه کرباسی امشب در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو برگزار شد، با اشاره به احصای مشکلات ناشی از شیوع کووید 19 برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر اظهار کرد: این مشکلات و ضرر و زیان ها برای وزاتخانه ارسال، جمع بندی و به اطلاع اعضای هیأت دولت رسانده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تلاش هایی برای حمایت از فعالیت های هنری در شرایط شیوع کووید 19 شده است، تصریح کرد: در این شرایط فعالیت های مجازی انجام و از هنرمندان برای برگزاری برنامه های خود حمایت هایی انجام شد.

وی با بیان اینکه شیوع کووید 19 ضمن ایجاد مشکل، پیام هایی را در بر داشته است، تصریح کرد: برخی از موارد شاید از یاد انسان رفته بود که در مجموع یادآوری شد و آن اینکه شادی و نشاط بشریت در کنار هم معنی دارد.

کرباسی به عضویت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستاد مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: مصوبات این ستاد در اختیار وزارتخانه قرار گرفته و به اطلاع رسانه ها هم رسانده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فعالان حوزه فرهنگ و هنر احصا و اطلاع رسانی شده است

مشکلات فعالان حوزه فرهنگ و هنر احصا و اطلاع رسانی شده است