مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 19:002020-04-15سياسي

سه ساز و کار موفقیت الکاظمی از منظر ائتلاف دوله القانون


ائتلاف دوله القانون به رهبری نوری المالکی در بیانیه ای سه ساز و کار لازم برای موفقیت مصطفی الکاظمی در تشکیل کابینه عراق و تحقق برنامه های آن در جهت خواسته های ملت عراق را برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف دوله القانون عراق روز چهارشنبه بیانیه ای را درباره گفت وگوها برای تشکیل کابینه صادر کرد و سه ساز و کار به گروه های حامی نخست وزیری الکاظمی ارائه داد.

ائتلاف دوله القانون در بیانیه ای اعلام کرد: حسن السنید نماینده ائتلاف دوله القانون در گفت وگوها برای تشکیل کابینه توضیح داد که به منظور تشکیل دولتی مقتدر و متحد برای مقابله با چالش ها، راه پیش روی گروه های سیاسی که الکاظمی را نامزد کردند، شامل سه مرحله راهبردی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری بغداد الیوم، در ادامه این بیانیه آمده است: مراحل سه گانه با تشکیل یک تیم حمایتگر برای پشتیبانی از الکاظمی آغاز می شود که کار تشکیل کابینه با سرعت و در فرصت قانونی تسهیل شود و دوم اینکه در پارلمان هم از این کابینه حمایت شده و به آن رای اعتماد داده شود.

ائتلاف دوله القانون با بیان اینکه مرحله سوم و مهم ترین مرحله تشکیل دولت مقتدر در عراق را مرحله پس از تصویب کابینه در پارلمان خواند و گفت: آن زمان است که گروه های سیاسی باید با قدرت در کنار دولت باشند و به او کمک کنند تا در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه ساز و کار موفقیت الکاظمی از منظر ائتلاف دوله القانون

سه ساز و کار موفقیت الکاظمی از منظر ائتلاف دوله القانون