مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 19:402020-04-15سياسي

توزیع ده هزار سبد کالا ی معیشتی توسط سپاه منطقه سه تهران


ده هزار سبد کالا ی معیشتی با هدف کمک مؤمنانه و به منظور خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توسط سپاه منطقه سه تهران توزیع می شود.

- وحید احمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح منطقه سه تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای کمک مؤمنانه به منظور خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا توسط گروه های جهادی و خیران تعداد ده هزار سبد کالای معیشتی در مرحله آماده سازی است تا به امید خدای متعال در سطح محلات آسیب پذیر این منطقه و در دیگر نقاط آسیب دیده به زودی توزیع خواهد شود.

وی افزود: از همان ابتدای ماه اسفند قرارگاه های جهادی این ناحیه بصورت شبانه روزی علاوه بر ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در سطح محلات 12گانه به تولید و ساخت ماسک و شیلد محافظ صورت، بسته بندی مواد ضدعفونی سطح و دست و سایر اقلام مورد نیاز کردند که تمام این موارد به اقتضای زمان و مکان مناسب بین اقشار مختلف در سطح محلات منطقه سه تهران توزیع شد.

مسؤول قرارگاه مرکزی محله های اسلامی منطقه سه تهران با تشکر از خیران سلامت گفت: در مدت یک ماه اخیر برادران و خواهران جهادگر با تشکیل گروه های چندنفره اقدام به خرید مرکبات، شستشو و ضد عفونی و آب گیری و بسته بندی آن در ظروف کوچک و کم حجم کردند تا آب مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ده هزار سبد کالا ی معیشتی توسط سپاه منطقه سه تهران

توزیع ده هزار سبد کالا ی معیشتی توسط سپاه منطقه سه تهران