چگونه باید «شاد» ایجاد می شد؟/ بررسی نواقص شبکه آموزش دانش آموزیبرای ایجاد شبکه «شاد» باید در ابتدا یک کارگروه و اتاق فکر تخصصی با اختیارات و سطح تخصص و تجربه بالا تشکیل می شد. - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: پس از تعطیلی مدارس برای پیشگیری از شیوع کرونا، موضوع جبران کسری ساعات آموزشی دانش آموزان در دستور کار مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت قرار گرفت. آنها در ابتدا به سراغ آموزش های تلویزیونی رفتند اما این روش با زمان اندک برای هر پایه و تعامل یکسویه آن، پاسخگوی نیاز آموزش و پرورش نبود؛ در کنار این روش، معلمان دست به کار شدند و از طریق شبکه های اجتماعی به آموزش دانش آموزان کلاس خود پرداختند. با توجه به اینکه آموزش معلمان، به صورت پراکنده و در شبکه های اجتماعی مختلف داخلی و خارجی بود و همچنین امکان نظارت بر آنها نبود، آموزش و پرورش به فکر ایجاد پلتفرمی برای این وزارتخانه افتاد. در ابتدا قرار بود شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد) ایجاد شود و در این راستا از پیام رسان های داخلی برای همکاری دعوت شد و در نهایت 5 پیام رسان مورد تأیید قرار گرفتند اما درست شب قبل از اجرای رسمی آن، آموزش و پرورش خبر از تعویق این طرح داد و حدود یک هفته بعد پلتفرم جدید این وزارتخانه با عنوان شبکه آموزش دانش آموزی رونمایی شد و خبری از پیام رسان ها نبود بلکه پیام رسان اختصاصی آموزش و پرورش ایجاد شده بود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |