مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 21:452020-04-15اجتماعي

چگونه باید «شاد» ایجاد می شد؟/ بررسی نواقص شبکه آموزش دانش آموزی


برای ایجاد شبکه «شاد» باید در ابتدا یک کارگروه و اتاق فکر تخصصی با اختیارات و سطح تخصص و تجربه بالا تشکیل می شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: پس از تعطیلی مدارس برای پیشگیری از شیوع کرونا، موضوع جبران کسری ساعات آموزشی دانش آموزان در دستور کار مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت قرار گرفت.

آنها در ابتدا به سراغ آموزش های تلویزیونی رفتند اما این روش با زمان اندک برای هر پایه و تعامل یکسویه آن، پاسخگوی نیاز آموزش و پرورش نبود؛ در کنار این روش، معلمان دست به کار شدند و از طریق شبکه های اجتماعی به آموزش دانش آموزان کلاس خود پرداختند.

با توجه به اینکه آموزش معلمان، به صورت پراکنده و در شبکه های اجتماعی مختلف داخلی و خارجی بود و همچنین امکان نظارت بر آنها نبود، آموزش و پرورش به فکر ایجاد پلتفرمی برای این وزارتخانه افتاد.

در ابتدا قرار بود شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد) ایجاد شود و در این راستا از پیام رسان های داخلی برای همکاری دعوت شد و در نهایت 5 پیام رسان مورد تأیید قرار گرفتند اما درست شب قبل از اجرای رسمی آن، آموزش و پرورش خبر از تعویق این طرح داد و حدود یک هفته بعد پلتفرم جدید این وزارتخانه با عنوان شبکه آموزش دانش آموزی رونمایی شد و خبری از پیام رسان ها نبود بلکه پیام رسان اختصاصی آموزش و پرورش ایجاد شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه باید «شاد» ایجاد می شد؟/ بررسی نواقص شبکه آموزش دانش آموزی

چگونه باید «شاد» ایجاد می شد؟/ بررسی نواقص شبکه آموزش دانش آموزی