مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 00:252020-04-15بين الملل

ادعای آمریکا در رابطه با آزمایش اتمی چین و پرتاب موشکی روسیه


آمریکا ادعا کرده است که چین احتمالاً چند آزمایش اتمی سطح پایین انجام داده و هم چنین روسیه موشک ضدماهواره ای خود را آزمایش کرده است که این اقدامات را نمونه ای از تهدیدهای پیش رو خوانده است.

- آمریکا ادعا کرده است که چین احتمالاً چند آزمایش اتمی سطح پایین انجام داده و هم چنین روسیه موشک ضدماهواره ای خود را آزمایش کرده است که این اقدامات را نمونه ای از تهدیدهای پیش رو خوانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز آمریکا ادعا کرده است که چین احتمالاً چند آزمایش هسته ای سطح پایین انجام داده است و هم چنین روسیه موشک ضدماهواره ای خود را آزمایش کرده است.

ایالات متحده این اقدامات را نمونه ای از تهدیدهای پیش رو می داند.

وزارت امور خارجه آمریکا در گزارشی اعلام کرد که چین ممکن است به صورت مخفیانه به انجام آزمایشات هسته ای زیرزمینی با مواد انفجاری با قدرت بسیار پایین پرداخته باشد.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش کرده است که وزارت امور خارجه ایالات متحده مدعی شده است دولت چین ممکن است به صورت مخفیانه به انجام آزمایشات هسته ای زیرزمینی با مواد انفجاری با قدرت بسیار پایین علی رغم تکذیب آن پرداخته باشد.

آمریکا هم چنین مدعی شده است عدم شفافیت پکن در جلوگیری از انتقال اطلاعات واقعی از سنسورهای مرکز نظارت آژانس بین المللی اتمی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا در رابطه با آزمایش اتمی چین و پرتاب موشکی روسیه

ادعای آمریکا در رابطه با آزمایش اتمی چین و پرتاب موشکی روسیه