مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 02:152020-04-15اجتماعي

تأکید معاون استاندار لرستان بر جمع آوری مستمر و روزانه پسماندهای عادی و پزشکی


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا متولیان امر مکلف به جمع آوری مستمر و روزانه پسماندها عادی و پزشکی همچنین بی خطر سازی و دفن اصولی آن هستند.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا متولیان امر مکلف به جمع آوری مستمر و روزانه پسماندها عادی و پزشکی همچنین بی خطر سازی و دفن اصولی آن هستند.

مهندس گودرز امیری در جلسه کارگروه پسماند لرستان که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری استان برگزار شد اظهار کرد: شهرداری های استان بایستی بر زباله گردهایی که در سطح شهرهای استان به زباله جمع کردن مشغول هستند در صورت مشاهده برابر مقررات برخورد نموده و ضمن پیگیری نمودن طرح تفکیک زباله از مبدأ به صورت روزانه و مستمر پسماندها به محل دفن حمل، و طبق اصول فنی دفن انجام تا از دسترس زباله گردها خارج شوند و امکان دست یابی به آن ها را نداشته باشند.

وی عنوان کرد: پسماندهای عفونی پزشکی مطب ها، داروخانه ها، کلینیک ها و.

باید با هماهنگی سازمان نظام پزشکی، شهرداری ها و محیط زیست با استفاده از پیمانکاران بخش خصوصی جمع آوری، بی خطر سازی و در محل دفن زباله تحول شهرداری شود و با متخلفین طبق قانون برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید معاون استاندار لرستان بر جمع آوری مستمر و روزانه پسماندهای عادی و پزشکی

تأکید معاون استاندار لرستان بر جمع آوری مستمر و روزانه پسماندهای عادی و پزشکی