مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 03:002020-04-15فرهنگي

آغاز ساخت 20 فیلم و 200 کلیپ کوتاه از جاذبه های گردشگری کرمانشاه


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آغاز ساخت فیلم و کلیپ های تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری استان برای رویداد بین المللی گردشگردی کرمانشاه 2020 خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آغاز ساخت فیلم و کلیپ های تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری استان برای رویداد بین المللی گردشگردی کرمانشاه 2020 خبر داد.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 در پاییز امسال، اظهار کرد: به منظور معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری استان برای این رویداد بزرگ برنامه هایی را طرح ریزی کرده ایم که از جمله آنها تهیه فیلم ها و کلیپ های کوتاه از جاذبه های گردشگری شهرستانهای مختلف استان است.

وی از آغاز اجرای این پروژه خبرداد و تصریح کرد: باتوجه به اینکه در این زمان از فصل بهار شاهد زیبایی های شگفت انگیزی در شهرستانهای غربی استان هستیم، ساخت فیلم و کلیپ های تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری این مناطق را در چند روز اخیر آغاز کرده ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: فیلمبرداری از جاذبه های گردشگری شهرستانهای غربی استان حدود یک هفته ای طول می کشد و پس از آن فیلمبرداری دیگر جاذبه های گردشگری استان انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 20 فیلم و 200 کلیپ کوتاه از جاذبه های گردشگری کرمانشاه

آغاز ساخت 20 فیلم و 200 کلیپ کوتاه از جاذبه های گردشگری کرمانشاه