مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 03:162020-04-15سياسي

ارتباط دانشگاه و صنعت بستر جهش تولید را هموار می کند


هادی ایزدی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: اگر شیوه و محتوای تدریس در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، کاربردی و متناسب با نیاز جامعه و مشکلات بخش صنعت و تولید باشد در کاهش تنگناهای این بخش نقش به سزایی دارد و بستر را برای رونق اقتصادی و جهش بخش تولید هموار می کند.

وی اضافه کرد: فعالیت های پژوهشی دانشگاه ها بیشتر به صورت فردی انجام می شود در حالی که اگر به صورت گروهی و با ترکیب صاحبنظران صنعت و دانشگاه و متناسب با نیازهای منطقه صورت گیرد نتایج بهتری به دنبال دارد و کارآمدتر خواهد بود و دانشگاه ها رسالت خطیری در کارآمدی فعالان اقتصادی بر عهده دارند و باید از ظرفیت های آنها بیشتر بهره گرفت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: برای بهره وری در بخش تولید باید به آموزش دست اندرکاران و از جمله مدیران صنعت و معدن توجه خاص شود و لازمه رسیدن به جهش تولید آن است که رفاه طلبی و پشت میز نشینی به عنوان یک ضد ارزش و تولید و کارآفرینی یک ارزش مهم تلقی شود.

ایزدی افزود: تعداد زیاد روزهای تعطیل در کشور مانع تولید و کارآفرینی است و باید از همه ظرفیت های بخش های دولتی و خصوصی برای جهش تولید مورد توجه رهبر معظم انقلاب بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دانشگاه و صنعت بستر جهش تولید را هموار می کند

ارتباط دانشگاه و صنعت بستر جهش تولید را هموار می کند