مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-16اجتماعي

بارش باران برخی مناطق زنجان را فرا می گیرد


حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بارندگی از ساعات بعدازظهر آغاز و پیش بینی می شود برخی از مناطق این استان را فرا گرفته و وزش باد نسبتا شدید نیز دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه شهرستان های ابهر و خرمدره بیشترین بارندگی را نسبت به سایر نقاط استان خواهند داشت تصریح کرد: میزان دمای هوای زنجان از روز /سه شنبه/ افزایش یافته و این روند تا صبح جمعه ادامه خواهد یافت و پس از آن تغییرات چندان محسوسی رخ نخواهد داد.

سلطانی افزود: طی 24 ساعت گذشته، منطقه خیرآباد زنجان با دمای 1 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و گیلوان از توابع شهرستان طارم نیز با 26 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین نقطه این استان گزارش شد.

وی میزان دمای فعلی شهر زنجان را چهار درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: این میزان دما در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت چهار درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد.

در حال حاضر، استان زنجان از 57 ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور 12 ساعته، کارشناسان حرفه ای مستقر هستند و در مابقی ایستگاه ها نیز داده های وضعیت جوی به صورت خودکار جمع آوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران برخی مناطق زنجان را فرا می گیرد

بارش باران برخی مناطق زنجان را فرا می گیرد