مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-16فرهنگي

رسانه نقش مهمی در گذر از روزهای کرونایی مردم دارند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان زنجان گفت: رسانه در برهه کنونی نقش تاثیرگذاری در گذران روزهای کرونایی مردم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه کرباسی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه مقوله کرونا بخش های مختلف جامعه از جمله آموزش را تحت تاثیر قرار داده است، افزود: بی شک حوزه فرهنگ نسبت به سایر بخش ها از جمله کادر درمانی، عملکردی برجسته ای در این دوران ندارد، این در حالی است که عملکرد این حوزه بعد از دوران کرونا نمایان می شود.

وی با یادآوری اینکه حوزه فرهنگ و هنر و نیز رسانه ها عملکرد خود را از جنبه های مختلف از جمله روانی، ذهنی، اجتماعی و آموزشی بعد از دوران کرونا برجسته تر خواهد کرد، تصریح کرد: اگر شیوع ویروس کرونا آسیب های زیادی را در بخش های مختلف به جامعه وارد کرد اما نباید فراموش کنیم برخی از اصول فرهنگی و اخلاقی را نیز که در گذر زمان به دست فراموشی سپرده شده بود، برای مان یادآوری کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر در ادوار گذشته نشان داده است که همواره در کنار سایر بخش ها بوده است، ادامه داد: یکی از این بخش ها حوزه بهداشت و سلامت است که در موضوع جشنواره بین المللی عکس سلامت روان شاهد عینیت بخشیدن به این موضوع و ارسال آثار متعدد از 72 کشور به این جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه نقش مهمی در گذر از روزهای کرونایی مردم دارند

رسانه نقش مهمی در گذر از روزهای کرونایی مردم دارند