مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 04:252020-04-16ورزشي

از روبینیو و تا اسین و آده بایور/ ده ستاره بزرگ بین المللی، پشت در لیگ ایران!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فصل نقل و انتقالات در ایران نیز مثل همه جای دنیا، پر بوده از انتقال های انجام نشده، امضاهای زده نشده و عکس های گرفته نشده با پیراهن تیم جدید! فوتبال ایران همیشه تشنه خارجی هایی که بوده که یک پله بالاتر از فوتبالیست .

- از روبینیو و تا اسین و آده بایور/ ده ستاره بزرگ بین المللی، پشت در لیگ ایران! آمدن روبینیو به استقلال،حضور برادر ژابی آلونسو در سپاهان تا انتقال مهاجم اسبق اینتر به پرسپولیس و حضور آده بایور با پیراهن تراکتور؛بخشی از انتقال های ناکامی است که می توانستند لیگ برتر را تغییر دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، فصل نقل و انتقالات در ایران نیز مثل همه جای دنیا، پر بوده از انتقال های انجام نشده، امضاهای زده نشده و عکس های گرفته نشده با پیراهن تیم جدید! فوتبال ایران همیشه تشنه خارجی هایی که بوده که یک پله بالاتر از فوتبالیست های داخلی باشند و در این بین بارها پیش آمده که بازیکنان بزرگ تا یک قدمی پیوستن به تیم های حاضر در لیگ برتر خلیج فارس هم بروند که البته اغلب، آخر فصه شان، یک اما و ولی بوده و نگذاشته که ترانسفر صورت بگیرد.

این گزارشی از ترانسفرهای بزرگ ناکام فوتبال ایران که البته یک گام جلوتر از شایعاتی نظیر حضور رونالدینیو در پرسپولیس بودند: امانوئل آده بایور (تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از روبینیو و تا اسین و آده بایور/ ده ستاره بزرگ بین المللی، پشت در لیگ ایران!

از روبینیو و تا اسین و آده بایور/ ده ستاره بزرگ بین المللی، پشت در لیگ ایران!