مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-16سياسي

حمایت از 5 هزار کسب و کار آسیب دیده از کرونا در اصفهان


سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: 5 هزار خانواری که کسب و کار و شغل آنها در جریان شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده، از کمک موردی کمیته امداد اصفهان بهره مند شده اند.

- سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد؛ حمایت از 5 هزار کسب و کار آسیب دیده از کرونا در اصفهان ایسنا/اصفهان سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: 5 هزار خانواری که کسب و کار و شغل آنها در جریان شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده، از کمک موردی کمیته امداد اصفهان بهره مند شده اند.

کریم زارع در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان از 5 هزار کسب و کار آسیب دیده از کرونا، اظهارکرد: تمام توان این نهاد برای کمک به نیازمندان در جریان شیوع ویروس کرونا بسیج شده و 5 هزار خانواری که کسب و کار و شغل آنها در این شرایط دچار مشکل شده، از کمک موردی کمیته امداد اصفهان بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه مجموع مبلغ پرداختی به این خانوارها یک میلیارد و 700 میلیون تومان است، افزود: این مبلغ به خانوارهای مجری طرح های اشتغال کمیته امداد که در شرایط فعلی با مشکل مواجه شده اند، خانوارهای تحت پوششی که مستمری ماهیانه دریافت نمی کنند و از یک یا چند خدمت این نهاد بهره مند هستند و همچنین نیازمندان غیر تحت حمایت، به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 5 هزار کسب و کار آسیب دیده از کرونا در اصفهان

حمایت از 5 هزار کسب و کار آسیب دیده از کرونا در اصفهان