مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 04:452020-04-16فرهنگي

کتاب «پرنده ها و آسمان» فریده فرجام منتشر شد


کتاب «پرنده ها و آسمان» با نویسندگی فریده فرجام و تصویرگری محمدعلی بنی اسدی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

- کتاب پرنده ها و آسمان با نویسندگی فریده فرجام و تصویرگری محمدعلی بنی اسدی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فریده فرجام که به عنوان اولین نویسنده انتشارات کانون شناخته می شود و با چاپ کتاب مهمان های ناخوانده او در سال 1345 انتشارات کانون پرورش فکری متولد شد، کتاب جدیدی در انتشارات کانون به چاپ رساند.

داستان پرنده ها و آسمان درباره پذیرش تفاوت هاست و به کودکان یاد می دهد که می توانند به جای آزار و اذیت دیگران، سرگرمی هایی پیدا کنند که همه را خوشحال و راضی کند.

این داستان به آن ها یاد می دهد که در برابر افراد قلدر مقاومت کنند و آن را نپذیرند.

کتاب پرنده ها و آسمان مناسب کودکان بالای 12 سال است.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است که؛ یک روز تابستان، یک دسته از پرنده های شهر که با هم دوست و همسایه بودند، از لانه هایشان بیرون آمدند تا به جست وجوی آب و دانه بروند؛ اما ناگهان یک دسته پرنده که زنگوله دور گردنشان بود، با جیرنگ جیرنگ پریدند و جلوی لانه هایشان را گرفتند… محمدعلی بنی اسدی، از نقاشان و تصویرگران برجسته ایرانی هم تصویرگری کتاب آسمان و پرنده ها را برعهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «پرنده ها و آسمان» فریده فرجام منتشر شد

کتاب «پرنده ها و آسمان» فریده فرجام منتشر شد