مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-16حوادث

دستگیری متهمان سرقت های سریالی خودروهای مدل بالا در مشهد


جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری  دو متهم پرونده سرقت های سریالی خودروهای مدل بالا در مشهد با تیراندازی ماموران انتظامی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری  دو متهم پرونده سرقت های سریالی خودروهای مدل بالا در مشهد با تیراندازی ماموران انتظامی خبر داد.

سرتیپ ابراهیم قربان زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: گزارش چند فقره سرقت خودروهای مدل بالا در مشهد و اعلام شکایت مالباختگان، کارآگاهان مبارزه با سرقت و اطلاعات جنایی پلیس آگاهی را بر آن داشت طرح ویژه ای برای شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار خود قرار دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی های اولیه خود دریافتند عاملان سرقت با یک دستگاه خودرو پژوپارس سفید رنگ که پلاک های خودرو دیگر بر روی آن نصب شده اقدام به ارتکاب جرم می کنند و با ردزنی های گسترده مسیرهای تردد این خودرو را در حاشیه شهر مشهد پیدا کردند.

سردار قربان زاده گفت: کارآگاهان به طور پوششی در یکی از مسیرهای پرتردد متهمان کمین کردند و در حالی که دو متهم با خودروی مذکور حرکت می کردند و قصد سرقت خودرو دیگری را داشتند برای دستگیری شان وارد عمل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهمان سرقت های سریالی خودروهای مدل بالا در مشهد

دستگیری متهمان سرقت های سریالی خودروهای مدل بالا در مشهد