مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-16ورزشي

کرونا فرصتی برای تغییر زمان لیگ ایران


یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه عدم تطبیق لیگ داخلی با تقویم  AfC همیشه برای تیم های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مشکل ساز است، گفت: تیم ها با توجه به اتمام لیگ داخلی با آمادگی کمتر و در بیشتر مواقع نفرات جدید وارد مرحله دوم مسابقات می شوند که در .

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه عدم تطبیق لیگ داخلی با تقویم  AfC همیشه برای تیم های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مشکل ساز است، گفت: تیم ها با توجه به اتمام لیگ داخلی با آمادگی کمتر و در بیشتر مواقع نفرات جدید وارد مرحله دوم مسابقات می شوند که در شرایط فعلی می توانیم از این فرصت برای اصلاح لیگ داخلی استفاده کینم.

محمد یاوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برخی مواقع اتفاقاتی رخ می دهد که در ظاهر ممکن است تهدید باشد، اما اگر از آن خوب استفاده کنیم به یک فرصت تبدیل می شود.

وی افزود: به اعتقاد من کرونا یک تهدید خیلی بزرگ است و در این مساله شکی نیست، چرا که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده و تمام مسابقات را تعطیل کرده است؛ اما می توانیم از این حالت برای اصلاح ساختار برگزاری لیگ فوتبال کشورمان استفاده کنیم که در ادامه می تواند به کسب نتایج مطلوب تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فرصتی برای تغییر زمان لیگ ایران

کرونا فرصتی برای تغییر زمان لیگ ایران