مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 06:052020-04-16پزشكي

شرکت تاکسی آنلاین آمریکایی برنامه خیرخواهانه خود را آغاز کرد


شرکت تاکسی های آنلاین لیفت (Lyft) برنامه آزمایشی خود را برای ارسال کالاهای اساسی توسط رانندگانش به بانک های مواد غذایی، خانواده های کم درآمد، - شرکت تاکسی های آنلاین لیفت (Lyft) برنامه آزمایشی خود را برای ارسال کالاهای اساسی توسط رانندگانش به بانک های مواد غذایی، خانواده های کم درآمد، پرسنل مراقبت های بهداشتی و مراکز مهم نگهداری از بیماران مبتلا به ویروس کرونا آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، این برنامه به گونه ای است که رانندگان می توانند مقدار بسیار زیادی کالا را سریعا در اختیار بانک غذا و خانواده های کم درآمد و پرسنل بیمارستان قرار دهند.

لیفت یک شرکت حمل و نقل است که روزانه بیش از یک میلیون مسافر را جابجا می کند.

هدف این برنامه آزمایشی که لیفت آن را تحویل ضروری (Essential Deliveries) نامیده است، ارسال کالاهای اساسی به طیف وسیعی از آژانس های دولتی محلی، شرکت های مراقبت های بهداشتی و دیگر مکان ها است.

این برنامه در حال حاضر در آتلانتا، آستین، دالاس، هیوستون، ایندیاناپولیس، اورلاندو، فینیکس، سان فرانسیسکو، سن دیگو، سن آنتونیو و سیاتل مورد آزمایش قرار گرفته است.

تاکنون از این برنامه برای کارهای مختلفی استفاده شده است که می توان به تهیه مواد غذایی و ارسال آن به بانک های مواد غذایی و تحویل وعده های غذایی برای ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت تاکسی آنلاین آمریکایی برنامه خیرخواهانه خود را آغاز کرد

شرکت تاکسی آنلاین آمریکایی برنامه خیرخواهانه خود را آغاز کرد