مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-16سياسي

فراخوان ارسال مقاله با موضوع فلسفه و بحران کرونا


مدیر گروه فلسفه دانشگاه تبریز با اشاره به فراخوان ارسال مقاله با موضوع فلسفه و بحران کرونا ، گفت: بخشی از مقالات در شماره 31 مجله علمی پژوهش های فلسفی تابستان 99 این گروه، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه فلسفه دانشگاه تبریز با اشاره به فراخوان ارسال مقاله با موضوع "فلسفه و بحران کرونا"، گفت: بخشی از مقالات در شماره 31 مجله علمی پژوهش های فلسفی تابستان 99 این گروه، به بررسی دیدگاه و تحلیل های فلسفی درباره کرونا و بحران ناشی از آن در ابعاد مختلف زندگی انسان امروزی می پردازند.

دکتر محمد اصغری در گفت وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: علاقه مندان به ارسال مقاله به مجله علمی پژوهش های فلسفی دانشگاه تبریز می توانند مقالاتشان را تا 31 خرداد ماه به آدرس اینترنتی https://philosophy.

taizu.

ac.

ir/contacts?_action=login ارسال کنند.

وی، بیان کرد: مجله پژوهش های فلسفی دانشگاه تبریز به عنوان مجله برتر علوم انسانی در جشنواره بین المللی فارابی انتخاب شده است و به سه زبان فارسی انگلیسی و فرانسه منشر شده و همچنین در پایگاه های بین المللی نمایه شده است.

وی با اشاره به محورهای فراخوان فلسفه و بحران کرونا، بیان کرد: فلسفه و مسئله روز کرونا، آیا کرونا و بحران آزمونی نظری برای علوم انسانی است؟، معنای زندگی در سایه کرونا، مرگ اندیشی در سایه کرونا، ارتباط با دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارسال مقاله با موضوع فلسفه و بحران کرونا

فراخوان ارسال مقاله با موضوع فلسفه و بحران کرونا