مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-16بين الملل

توافق نظر احزاب سیاسی عراق در تشکیل سریع کابینه «الکاظمی»


عضو پارلمان عراق خبر داد که همه فراکسیون های سیاسی اتفاق نظر دارند که برای مقابله با مشکلات و بحران های عراق، باید هر چه سریعتر، کابینه تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد شیاع السودانی عضو پارلمان عراق بر لزوم تشکیل کابینه این کشور در سریع ترین زمان ممکن تأکید کرد.

السودانی گفت که همه فراکسیون های سیاسی اتفاق نظر دارند که برای مقابله با مشکلات و بحران های عراق، باید هر چه سریعتر، کابینه تشکیل شود.

پایگاه خبری المعلومه به نقل از این نماینده عراقی گزارش داد: کشور [عراق] با مجموعه ای از بحرانها روبروست که نیازمند یک تیم حرفه ای، متخصص، مخلص، پاک دست و هماهنگ با نخست وزیر است .

وی با بیان اینکه چنین تیمی خواهد توانست راه حل بحران یا کاهش تأثیر آن را پیدا کند، خاطر نشان کرد، هر گونه گزینه شکست خورده از میان افراد غیر حرفه ای که توانایی و توانمندی ندارند، تأثیر منفی بر عملکرد دولت و میزان رضایتمندی مردم خواهد گذاشت.

السودانی از گروه های سیاسی عراق خواست که بحران کرونا، ممنوعیت آمدوشد و نبود فشار مردمی را فرصتی برای بازگشت به سهمیه خواهی کُشنده قلمداد نکنند.

این نماینده عراقی در پایان تصریح کرد، مصطفی الکاظمی تجربه محمد توفیق علاوی و عدنان الزرفی را که موفق به تشکیل کابینه نشدند، مد نظر قرار خواهد داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نظر احزاب سیاسی عراق در تشکیل سریع کابینه «الکاظمی»

توافق نظر احزاب سیاسی عراق در تشکیل سریع کابینه «الکاظمی»