مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-16اجتماعي

رفع محدودیت اعزام اتوبوس به استان های پرخطر


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال به همه استان ها اتوبوس اعزام می شود اما جابه جایی با تعداد کمتر و رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

- ایسنا/زنجان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال به همه استان ها اتوبوس اعزام می شود اما جابه جایی با تعداد کمتر و رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

علی مدقالچی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رفع برخی از محدودیت های تردد از ابتدای اردیبهشت ماه، اظهار کرد: سرویس های مربوط به استان های قم، گیلان و گرگان که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، دوباره برقرار می شود اما اعزام این سرویس ها محدود خواهد بود.

وی تصریح کرد: نظر وزارت راه و شهرسازی این است که در این اوضاع حمل و نقل عمومی تقویت شود؛ چراکه اتوبوس ها به طور مرتب ضدعفونی می شوند، رانندگان دارای کارت سلامت هستند و مسئولان مرکز بهداشت برای اجرای پروتکل های بهداشتی در اعزام اتوبوس ها و مسافران نظارت دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: این در حالی است که در صورت نبود حمل و نقل عمومی، مردم به مسافربرهای شخصی روی می آورند که نظارتی روی آن نیست و رعایت مسائل بهداشتی در آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محدودیت اعزام اتوبوس به استان های پرخطر

رفع محدودیت اعزام اتوبوس به استان های پرخطر