مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-16اجتماعي

نظارت جدی بر بی خطرسازی پسماندهای کرونایی در همدان


عادل عربی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر اساس قانون مدیریت پسماند، پسماندهای ویژه از جمله پزشکی و بیمارستانی نیازمند مدیریت خاص و ویژه هستند بنابراین باید طبق روال گذشته 100 درصد بی خطر سازی شده سپس تحویل شهرداری شود.

وی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در شرایط خاص به ویژه شیوع ویروس کرونا در کشور و استان بنابراین باید بی خطرسازی پسماندهای بیمارستانی و پزشکی با حساسیت بالا و نظارت دقیق و بهتری صورت گیرد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست همدان اظهار داشت: بیشتر بیمارستان های این استان مجهز به دستگاه بی خطرسازی پسماند هستند البته نواقصی هم وجود داشت که برای رفع آنها همکاری و مدارای لازم با متولیان صورت گرفت.

عربی ادامه داد: شرکت خصوصی (آسا) که پیشتر تاییدهای لازم را دریافت کرده در صورت بروز مشکل فنی در بیمارستان ها برای بی خطر سازی پسماند ویژه، می تواند در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهد.

وی گفت: به منظور اهمیت پیشگیری از ورود پسماندهای ویژه به طبیعت در این روزها که درگیری ویروس کرونا هستیم، این موضوع به دادستان همدان اعلام شده و دادستان هم آن را به نهادهای مسوول از جمله دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی بر بی خطرسازی پسماندهای کرونایی در همدان

نظارت جدی بر بی خطرسازی پسماندهای کرونایی در همدان