مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-16پزشكي

پاک بانان شهرداری شهرکرد روزانه غربال گری می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه ایرنا از شهرداری شهرکرد، محمدرضا امیدی با اعلام این خبر تاکید کرد: طرح غربال گری و تب سنجی افزون بر 80 نفر از پاک بانان و کارگران شهرداری شهرکرد هر روز از سوی 3 کارشناس مرکز بهداشت انجام می شود.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی کارگران اپراتورهای خودروهای تخلیه زباله در شهرکرد به لباس های مخصوص مجهز شده اند.

امیدی تصریح کرد: پاک بانان و کارگران خدمات شهری شهرداری شهرکرد با تعهد و مسولیت اجتماعی بالای خود و با تامین پاکیزگی معبرها و حفظ بهداشت عمومی شهروندان در برابر شیوع ویروس کرونا ایستادگی و برای قطع زنجیره انتقال آن تلاش می کنند.

وی یادآور شد: تمامی پاک بانان و کارگران خدمات شهری شهرداری شهرکرد ملزم به استفاده از دست کش و ماسک هستند.

سرپرست شهرداری شهرکرد اظهار داشت: در همین راستا بسته های بهداشتی شامل ماسک و دست کش ضخیم استاندارد در اختیار پاک بانان و کارگران خدمات شهری این شهرداری گذاشته است و برای تمامی آن ها دوره های آموزشی مرتبط به صورت هفته ای برگزار شده است.

وی گفت: تاکنون 5 هزار بسته بهداشتی از سوی خیران چهارمحال و بختیاری به شهرداری شهرکرد اهدا شده تا در اختیار پاک بانان و کارگران خدمات شهری گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک بانان شهرداری شهرکرد روزانه غربال گری می شوند

پاک بانان شهرداری شهرکرد روزانه غربال گری می شوند