مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-16ورزشي

فقر مکان های ورزشی بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می آید


رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در سال های اخیر فضاهای ورزشی ایجاد شده تنها مختص آقایان بوده و فقر مکان های ورزشی در بخش بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه جراره در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس و اولین جلسه در سالجاری با اشاره به نامگذاری سال 99 بنام جهش تولید بیان داشت: در عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 99 با عنوان جهش تولید، شهرداری باید برای رونق و توسعه اقتصادی با همراهی و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی برای تحقق شعار سال تدابیری اتخاذ کند.

جراره با اشاره به دستور کار جلسه، بررسی لایحه بودجه سال 99 شهرداری، به موضوع بررسی ایجاد سالن های ورزشی بانوان در بودجه سال 99 شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته 3 پارک بانوان در مناطق سه گانه شهرداری ایجاد شده است که با توجه به گرمای طاقت فرسای تابستان، بانوان نیمی از ساعات روز را نمی توانند از این پارک ها استفاده کنند.

پس باید سالن های ورزشی مختص بانوان در شهر بندرعباس دایر و فعال شود.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در سال های اخیر فضاهای ورزشی ایجاد شده تنها مختص آقایان بوده و فقر مکان های ورزشی در بخش بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می آید و احداث 3 سالن ورزشی مختص بانوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر مکان های ورزشی بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می آید

فقر مکان های ورزشی بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می آید