مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 07:262020-04-16اقتصادي

اعلام مسیرهای جدید اتوبوس و مینی بوس های رزروی/ جدول


مدیرعامل شرکت اتوبوس های رزروی مسیرهای جدید حرکت مینی بوس و اتوبوس های این شرکت را اعلام کرد.

- احمد تابنده درباره مسیرهای جدید اتوبوس های رزروی اظهارداشت: بر اساس آنالیزها و درخواست هایی که از طریق سایت به همراه انجام گرفت مشخص شد مسافران بیشتر تمایل به استفاده از اتوبوس و مینی بوس های رزروی خارج از خطوط بی آرتی دارند.

وی افزود: درخواست های زیادی از سوی مسافران از محدوده دهکده المپیک، افسریه و نیاوران به سمت میدان ولیعصر و میدان ونک و مرکز شهر داشته ایم و بر همین اساس برخی مسیرهای قبلی تغییر یافت.

وی بیان داشت: مسیرهای جدید مینی بوس شامل مسیر تهرانپارس به سمت ونک، فاطمی و وزرا، افسریه به سمت ونک، ولیعصر و انقلاب، یافت آباد به سمت ونک، دهکده المپیک به سمت ونک از جمله مسیرهای جدید مینی بوس رزروی است و مسیرهای دقیق در جدول انتشاریافته قابل مشاهده است.

مدیرعامل شرکت اتوبوس های رزروی خاطرنشان کرد: مینی بوس ها حداکثر 10 نفر ظرفیت دارد و کرایه با 60 درصد تخفیف 2500 درنظرگرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: 10 مسیر جدید نیز برای اتوبوس ها تا فردا مشخص می شود که بیشتر از مبدا افسریه، دهکده المپیک و نیاوران به سمت مرکز شهر مانند ولیعصر و انقلاب و ونک بوده و همه اتوبوس ها و مینی بوس های جدید از فردا قابل رزرو خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مسیرهای جدید اتوبوس و مینی بوس های رزروی/ جدول

اعلام مسیرهای جدید اتوبوس و مینی بوس های رزروی/ جدول