مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-16سياسي

بیانیه بنیاد حفظ آثار به مناسبت روز ارتش


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای اعلام کرد: به توفیق الهی، ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان حصن حصین ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر دشمنان بوده و هرگونه ماجراجویی و طمع ورزی به میهن اسلامی را با پاسخ سخت و ویرانگر مواجه خواهد ساخت.

- بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای اعلام کرد: به توفیق الهی، ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان حصن حصین ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر دشمنان بوده و هرگونه ماجراجویی و طمع ورزی به میهن اسلامی را با پاسخ سخت و ویرانگر مواجه خواهد ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، این بنیاد در بیانیه ای با گرامیداشت 29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، به روز بودن، ورزیدگی و نقش آفرینی های مجاهدانه و مسوولانه در ابعاد مختلف متناسب با الزامات و مقتضیات زمانی و مأموریتی را از قابلیت ها و شاخصه های ارتش انقلابی و مردمی دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: اقدام هوشمندانه و فرمان تاریخی و سرنوشت ساز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از ارتش در فروردین سال 1358 و در شرایطی که دشمنان خیال پرداز خارجی با آرزوی شکست انقلاب اسلامی و بازگشت به ایران، شعار شیطانی انحلال ارتش را از زبان ضدانقلاب و مزدوران داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بنیاد حفظ آثار به مناسبت روز ارتش

بیانیه بنیاد حفظ آثار به مناسبت روز ارتش