مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-16ورزشي

بررسی روند خصوصی سازی باشگاه ها و عملکرد دستگاه ها در سیل سال گذشته


نمایندگان مجلس هفته آینده ضمن بررسی گزارش مربوط به درآمدزایی و خصوصی سازی باشگاه های ورزش، عملکرد دستگاه های در جریان سیل فروردین ماه سال گذشته را مورد بررسی قرار می دهند.

- نمایندگان مجلس هفته آینده ضمن بررسی گزارش مربوط به درآمدزایی و خصوصی سازی باشگاه های ورزش، عملکرد دستگاه های در جریان سیل فروردین ماه سال گذشته را مورد بررسی قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد.

ادامه بررسی رسیدگی به لایحه مالیات بر ارزش افزوده و بررسی ایردات شورای نگهبان در لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها، طرح استفساریه تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، لایحه تجارت (کتاب دوم-اسناد تجارتی)، لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و لایحه موافقت نامه سرویس هوایی دو جانبه بین ایران و کویت در دستور کار مجلس قرار دارد.

بررسی ایردات شورای نگهبان در لایحه الحاق ایران به موافقت نامه حمل و نقل بین المللی مواد غذایی فسادپذیر و تجهیزات خاص کاربردی برای این گونه جابجایی ها، لایحه موافقت نامه بین ایران و هند به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روند خصوصی سازی باشگاه ها و عملکرد دستگاه ها در سیل سال گذشته

بررسی روند خصوصی سازی باشگاه ها و عملکرد دستگاه ها در سیل سال گذشته