مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-16سياسي

همدلی ها در پساکرونا حفظ شود/ راه اندازی سامانه ایران کارت در گنبدکاووس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا نبی امروز در جمع اعضای پویش ها و سمن های مبارزه با کرونا در شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه آنچه مردم را در سراسر ایران اسلامی به ویژه در این شهرستان برای مبارزه با این بیماری به خط کرد دل های بزرگ و تمدن غنی ما ایرانیان بود، اظهار کرد: فرهنگ بی نظیر ایران اسلامی و مهربانی و عشق ورزی مردم به یکدیگر مولفه هایی است که در جریانات و تشکل های مردمی به راحتی مشهود است.

وی با بیان اینکه هیچ پروتکلی این جوانان و سمن ها را برای حرکت راهنمایی، تشویق و تحریک نکرده است، افزود: این جوانان و تشکل های مردمی حرکت را در ذات خود دانسته و اصولا خود را موظف به حرکت درست به سمت مقصد می کنند.

عضو مجمع خیرین کشور با تاکید بر اینکه وقتی در این جلسه نماینده پویش سمن های جوان صحبت می کرد حس کردم در حرم مطهر امام رضا (ع) مشغول خادمی هستم، خاطرنشان کرد: تردیدی نکنید همه شما حاجی هستید و خداوند برایتان حج مقبول را ثبت و ضبط کرده است.

نبی با اشاره به اینکه اتفاق بزرگ و بی نظیر شکل گرفته در گنبدکاووس همدلی مثال زدنی مردم با مسوولان و مردم با یکدیگر است، ادامه داد: تقاضای من این است که در شرایط پساکرونا نگذارید این همدلی و اتحاد میان شما از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی ها در پساکرونا حفظ شود/ راه اندازی سامانه ایران کارت در گنبدکاووس

همدلی ها در پساکرونا حفظ شود/ راه اندازی سامانه ایران کارت در گنبدکاووس