مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-16بين الملل

تلاش رسانه های بیگانه برای ایجاد جو منفی بابت کرونا در ایران


کارشناس حوزه رسانه از تلاش رسانه های بیگانه برای ایجاد جو منفی در کشور گفت و بیان کرد: آن ها تلاش می کنند نشان دهند مسئولان و رسانه های ایرانی هم در مورد آمار بیماری در ایران و هم وضعیت اروپا و آمریکا در حال دروغ پراکنی هستند.

- علیرضا داوودی کارشناس حوزه رسانه، در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، با اشاره به نگاه متفاوت رسانه های فارسی زبان و حتی غیر فارسی زبان در خصوص شیوع کرونا در ایران اظهار داشت: این رسانه ها در هر نوع پردازش و تولید محتوایی که انجام می دهند از زیر بار دو واژه اروپای آشفته و آمریکای مستأصل فرار کنند.

درواقع آنچه در رابطه با ایران کار می کنند این است که این دو واژه را نسبت به ایران نسبت دهند.

وی درباره فعالیت رسانه های بیگانه در هفته گذشته اظهار داشت: در ایران فرهنگ همگرایی ملی وجود دارد که بخشی از این فرهنگ حوزه ایدئولوژیکی و بخشی دیگر از آن حوزه تاریخی دارد و این سبب هم افزایی و کمک رسانی مردم نسبت به یکدیگر می شود و این مسأله برای رسانه های بیگانه خیلی سنگین و دردآور است.

این کارشناس حوزه رسانه ادامه داد: اروپای مدعی اتحاد و همگرایی باید در چنین شرایطی، این اتحاد را به نمایش می گذاشت اما نه در اروپا و نه درآمریکا چنین موضوعی را شاهد نیستیم زیرا در فرهنگ غرب من و نه ما محور بوده است اما در ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رسانه های بیگانه برای ایجاد جو منفی بابت کرونا در ایران

تلاش رسانه های بیگانه برای ایجاد جو منفی بابت کرونا در ایران