مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-16سياسي

سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در مبارزه با کرونا حضور فعالی دارد


فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در مسیر مبارزه با کرونا با همکاری و هم افزایی نهادهای مختلف در این جهاد عمومی حضور فعالی دارد.

- بجنورد- فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در مسیر مبارزه با کرونا با همکاری و هم افزایی نهادهای مختلف در این جهاد عمومی حضور فعالی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار ابوالقاسم چمن در جلسه ظهر پنجشنبه ستاد استانی کرونا که در محل سالن جلسات خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در مسیر مبارزه با کرونا با همکاری و هم افزایی نهادهای مختلف در این جهاد عمومی حضور فعالی دارد.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: کمیته رفع آلودگی و جنگ بیولوژیک سپاه استان با به کارگیری بیش از 27 هزار و 200 نفر نیرو اقدام به رفع آلودگی نزدیک 3 هزار نقطه آلوده جهت کاهش خطرهای احتمالی شیوع این ویروس منحوس کرده است.

وی در ادامه افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی اقدام به کشف نزدیک 3 هزار بطری حاوی الکل، بیش از 4 هزار ماسک و 12 هزار جفت دستکش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در مبارزه با کرونا حضور فعالی دارد

سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در مبارزه با کرونا حضور فعالی دارد