مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-16سياسي

سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در مبارزه با کرونا حضور فعالی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار ابوالقاسم چمن در جلسه ظهر پنجشنبه ستاد استانی کرونا که در محل سالن جلسات خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در مسیر مبارزه با کرونا با همکاری و هم افزایی نهادهای مختلف در این جهاد عمومی حضور فعالی دارد.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: کمیته رفع آلودگی و جنگ بیولوژیک سپاه استان با به کارگیری بیش از 27 هزار و 200 نفر نیرو اقدام به رفع آلودگی نزدیک 3 هزار نقطه آلوده جهت کاهش خطرهای احتمالی شیوع این ویروس منحوس کرده است.

وی در ادامه افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی اقدام به کشف نزدیک 3 هزار بطری حاوی الکل، بیش از 4 هزار ماسک و 12 هزار جفت دستکش کردند.

ابوالقاسم چمن با اشاره به حضور همیشگی گروه های جهادی در بزنگاه های مختلف در کشور از فعالیت بیش از 3 هزار گروه جهادی در عرصه های مختلف مبارزه با این بیماری در خراسان شمالی خبر داد.

فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی از فعالیت گسترده کادر درمانی بسیج جامعه پزشکی با درمانگاه های مختلف استان گفت و افزود: کمک به کادر درمانی در قالب فعالیت های جهادی نیز بخشی از فعالیت پزشکی سپاه استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در مبارزه با کرونا حضور فعالی دارد

سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در مبارزه با کرونا حضور فعالی دارد