مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-16پزشكي

استاندار خوزستان: مراقبت از سلامت کادر درمان اولویت اصلی استان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه تولیدی لباس پزشکی شهید جهان آرا اهواز در جمع خبرنگاران لباس های پزشکی را از مهمترین اقلام پزشکی مورد نیاز مجموعه کادر درمان دانست و افزود: خوشبختانه با تلاش گروه های جهادی به ویژه مجموعه شهید جهان آرا زیر نظر قرارگاه جهادی شفا، روزانه یک هزار و 200 لباس تولید و بین بیمارستان های استان توزیع می شود.

وی گفت: تولید این لباس های مخصوص شرایط را برای رسیدگی هرچه بیشتر کادر درمان به مبتلایان ویروس کرونا در سطح بیمارستان ها آسان تر و از شیوع بیماری جلوگیری می کند.

وی اظهارداشت: یکی از مشکلات اصلی و جدی کشور در ابتدای شیوع این بیماری، کمبود لباس مخصوص پزشکی بود که یکی از شرکت های دانش بنیان شهرستان دزفول با دریافت مجوز از وزارت بهداشت با تمام ظرفیت پای کار آمد و استان و کشور ما را از این قلم پزشکی بی نیاز کرد.

استاندار خوزستان گفت: سپاه ولیعصر (عج) از ابتدا با تمام ظرفیت وارد میدان شد و با ساماندهی گروه های جهادی برای تولید لباس پزشکی، ماسک و محلول ضدعفونی کننده شرایط مناسبی را برای پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح استان فراهم کرد.

وی افزود: اکنون هماهنگی های لازم با مجموعه پتروشیمی و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته تا مواد اولیه این کارگاه های تولیدی تامین شوند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: مراقبت از سلامت کادر درمان اولویت اصلی استان است

استاندار خوزستان: مراقبت از سلامت کادر درمان اولویت اصلی استان است