مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 09:562020-04-16اقتصادي

6 واحد نانوایی متخلف در اشنویه شناسایی شد


کمال دانا، روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح تشدید نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه ایام شروع بیماری کرونا که از 23 فروردین ماه آغاز شده است همچنان با شدت بیشتر در عرصه بازار این شهرستان ادامه دارد.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح تشدید نظارتی پایش بازار کالا تاکنون چهار هزار و 200 مورد بازرسی از اصناف اشنویه انجام شده است که بازرسان این طرح در اجرای مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا، تاکنون 25 واحد صنفی متخلف را پلمب کرده اند.

وی اضافه کرد: بیشتر واحدهای صنفی پلمب شده قلیان سراها و بنگاه های معاملاتی بوده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: پرونده های تشکیل شده در مورد تخلفات صنفی در اسرع وقت و به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفته و مجازات های قانونی طبق مقررات، اِعمال می شود.

دانا ، گفت: از روز 23 فروردین ماه جاری سه اکیپ متشکل از نیروی انتظامی، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، بازرسان این اداره و اتاق اصناف در سطح بازار این شهرستان بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مشاغل کم خطر نظارت جدی می کنند.

وی گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده گرانفروشی و فعالیت اصنافی چون غذاخوری، رستوران، قلیان سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده است، مراتب را به شماره تلفن های 124 و 44630535 گزارش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 واحد نانوایی متخلف در اشنویه شناسایی شد

6 واحد نانوایی متخلف در اشنویه شناسایی شد