مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-16سياسي

رزمایش کمک مومنانه با محوریت مساجد در مهریز برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، ظهر امروز در جلسه توجهی رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: شعار رزمایش کمک مومنانه، از آرم ها بپرهیزیم به آرمان ها بپردازیم است و آرمانهای این رزمایش، همان اهداف سردار سلیمانی و دیگر شهدای کشور اسلامی ایران است.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه سفره های پر برکتی در ماه رمضان برای افطاری ها و سحری های این ماه انداخته می شد، بیان داشت: این سفره ها باید در این ماه تدام بهتری و بیشتری داشته تا بتوانیم افرادی که صدمات بیشتری را در پی شیوع ویروس کرونا دیده اند، یاری دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید آرمانهای خود را از سردار سلیمانی بیاموزیم، افزود: اقدامات این سردار دل ها به صورت مخفیانه و با اخلاص انجام می شد و او خود را سرباز انقلاب می دانست.

امام جمعه مهریز ادامه داد: کارهایی که برای رضای خداوند باشد اجر و مزد آن هم از طرف خداوند است و دستی که با اخلاص، یاریگر انسان های نیازمند باشد در آتش دوزخ نمی سوزد.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان مهریز در تلاش برای نشاندن لبخند بر لبان امام زمان (عج) و نایب برحق ایشان با انجام رزمایش مؤمنانه و شرکت و کمک های حداکثری همه اقشار با اخلاص هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه با محوریت مساجد در مهریز برگزار می شود

رزمایش کمک مومنانه با محوریت مساجد در مهریز برگزار می شود