مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-16بين الملل

پایان کار کمیته تحقیق ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق


رییس فراکسیون پارلمان الفتح عراق اعلام کرد که کار کمیته تحقیق و بررسی ترور سردار سلیمانی و ابوالمهدی المهندس به پایان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اخبار عراق، محمد الغبان رییس فراکسیون پارلمان الفتح عراق اعلام کرد که کار کمیته تحقیق و بررسی ترور سردار سلیمانی و ابوالمهدی المهندس به پایان رسیده است.

وی افزود: تحقیقات ثابت کرده است که هیچ گونه تبانی در خصوص ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس وجود نداشته است.

الغبان تاکید کرد: قاسم سلیمانی مخفیانه به عراق نمی آمد تا آمریکا برخی افراد عراقی را برای هدف قرار دادن وی آماده کند بلکه به صورت رسمی و به صورت روتین به عراق می آمد.

وی در ادامه اعلام کرد: فالح الفیاض رییس الحشد الشعبی دستور داده است که عبدالعزیز المحمداوی ملقب به ابوفدک به عنوان نائب رییس این سازمان انتخاب شود و وی هم اکنون در حال انجام وظایف خود است.

رییس فراکسیون پارلمانی فتح در پارلمان عراق گفت: گروههای سیاسی بر تشکیل تیم مشاوره ای از میان فراکسیون های سیاسی برای تشکیل کابینه توافق کرده اند که اختیار انتخاب اعضای این تیم بر عهده الکاظمی است تا سریعتر بر سر نام اعضای کابینه توافق صورت گیرد و به گونه ای باشد که به کابینه پیشنهادی رای اعتماد داده شود و آنچه در مورد توفیق علاوی رخ داد، تکرار نشود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار کمیته تحقیق ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق

پایان کار کمیته تحقیق ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق