مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-16سياسي

170 هزار ماسک و دستکش از محتکران در یزد کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ حسین زارع کمالی، ظهر پنجشنبه در نشستی خبری با اشاره به شکل گیری پدافند زیست محیطی با محوریت سپاه الغدیر استان یزد به منظور مقابله با کرونا اظهار داشت: هفت کارگروه در این راستا تشکیل و فعالیت در زمینه مقابله و پیشگیری کرونا در استان یزد آغاز شد.

وی عنوان کرد: کارگروه رصد و پایش با مسئولیت معاونت اطلاعات سپاه الغدیر اقدامات بسیار خوبی انجام داد و از فعالیت خارج از شبکه محتکران جلوگیری کرد به نحوی که تاکنون بالغ بر 170 هزار عدد انواع ماسک و دستکش از محتکران کشف شد.

زارع کمالی همچنین از کشف 10 هزار لیتر الکل تقلبی در یکی از شهرستانهای استان خبر داد و افزود: رصد توزیع ملزومات مقابله و پیشگیری کرونا با جدیت در استان پیگیری می شود.

وی همچنین از راه اندازی هفت نقاهتگاه در مناطق مختلف استان به منظور نگهداری از بیماران نیازمند قرنطینه خبر داد و یادآور شد: تاکنون سه نقاهتگاه مورد استفاده قرار گرفته و 200 بیمار در آن قرنطینه شده اند که 90 درصد آنها بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد همچنین از راه اندازی بیمارستان سیار سپاه الغدیر و شکل گیری تیم های مشاوره در درمانگاه فاطمه الزهرا (س) خبر داد و گفت: 106 نفر از بسیجیان جامعه پزشکی در قالب 31 تیم به بیماران خدمات مختلف ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 هزار ماسک و دستکش از محتکران در یزد کشف شد

170 هزار ماسک و دستکش از محتکران در یزد کشف شد