مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-16اقتصادي

50 درصد شبکه های توزیع آب استان خراسان رضوی فرسوده است


سید ابراهیم علوی روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید شبکه آب و فاضلاب کاشمر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد افزود: از 24 هزار کیلومتر طول شبکه‎های روستایی و 6 هزار کیلومتر طول شبکه‎های شهری آب این استان حدود 15 هزار کیلومتر فرسوده است که برای تعویض هر کیلومتر 6 تا هفت میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی ادامه داد: چون امکان تعویض همزمان تمامی شبکه‎های فرسوده را نداریم باید تعویض شبکه‎های فرسوده براساس اولویت و تراکم اتفاقات صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در سیلاب اخیر 17 شهرستان استان خراسان رضوی درگیر بودند گفت: با پیگیری‎های انجام شده در پایان اسفند سال گذشته تخصیص صددرصدی پروژه‎های صندوق توسعه ملی انجام شد که با توجه به اعتبار اختصاص یافته به استان سه پروژه روستاهای اوندر، زنده جان و گندم بر در شهرستان کاشمر تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

علوی افزود: در این شرایط اقتصادی اسفندماه سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی 700 میلیارد ریال اختصاص یافت که باید با دقت و حساسیت هزینه شود.

وی از افزایش بسیار مصرف آب در شهر کاشمر خبر داد و اظهار داشت: در این استان بین 14 تا 42 درصد افزایش مصرف آب داشتیم که بیشترین مصرف مربوط به کاشمر است و این زنگ خطر برای روزهای گرم سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد شبکه های توزیع آب استان خراسان رضوی فرسوده است

50 درصد شبکه های توزیع آب استان خراسان رضوی فرسوده است