مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-16اقتصادي

مهار کرونا در گرو ساماندهی مشارکت ها و همکاری مردم است


ساماندهی مشارکت ها و همکاری مردم نقش مهمی در مهار کرونا و خدمت رسانی شایسته به بیماران و نیازمندان دارد.

- ایسنا/لرستان فرماندار سلسله گفت: ساماندهی مشارکت ها و همکاری مردم نقش مهمی در مهار کرونا و خدمت رسانی شایسته به بیماران و نیازمندان دارد.

شریف خسروی امروز در جلسه ساماندهی مشارکت های مردمی در سالن همایش الغدیر فرمانداری سلسله، با اشاره به اجرای طرح تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی و نقش مهم آن در پیشگیری و کنترل کرونا در شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، اکنون شهرستان سلسله در وضعیت بهتری قرار گرفته و این امر تنها در سایه همراهی مردم و همکاری تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای شهرستان حاصل شده است.

وی تصریح کرد: با کمک و همراهی مردم و مسئولان از وضعیت قرمز عبور کرده ایم اما لازمه تداوم این وضعیت کنترل شده، استمرار همراهی مردم و عمل به توصیه های بهداشتی است.

خسروی با اشاره به ظرفیت کمپین ها و پویش ها عنوان کرد: این پویش ها همان گونه که در بحث جمع آوری مشارکت ها فعالیت می کنند باید از طریق ظرفیت های ایجاد شده بخصوص در شبکه های اجتماعی، تلاش کرده و مسئولیت اجتماعی را در مردم بیدار کنند که کماکان به قرنطینه خانگی و عدم حضور در اجتماعات ادامه دهند در غیر این صورت همه تلاش های صورت گرفته بیهوده بوده و چنانچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار کرونا در گرو ساماندهی مشارکت ها و همکاری مردم است

مهار کرونا در گرو ساماندهی مشارکت ها و همکاری مردم است